Miroslav a Alena Kabátníkovi

E-mail: kabatnikova.alena@o2active.cz

VSTUPNÉ DOBROVOLNÉ!

Kudy k nám

Cesta k nám není složitá, jen vždy směřuje do kopce. Ať se k nám vydáte odkudkoli, vždy vás čeká menší výstup.

Cestování  vlakem - směr z Bakova nad Jizerou na Českou Lípu nebo z Mladé Boleslavi přes Bakov n.J. na Českou Lípu a nebo opačným směrem z České Lípy na Nymburk s cílovou stanicí Bělá pod Bezdězem hlavní nádraží. Odtud se vydáte pěšky k hlavní silnici a po 200m odbočíte u restaurace Na Rychtě vlevo do kopce. Jakmile si vyšlápnete celý náš kopec, vydáte se na jeho vrcholku vpravo a půjdete souběžnou silnicí po které jste šli nahoru až na konec ulice, kde před špičkou lesa naleznete naši sbírku betlémů.

Autobusem – směr od Mladé Boleslavi nebo z Mnichova Hradiště do Bělé pod Bezdězem končí na zastávce „ U Červené vily“. Zde končí i cesta z České Lípy. Vydáte se přes koleje do mírného kopce podél silnice a před levotočivou zatáčkou odbočíte vlevo okolo růžového domu podle lesa. Po výstupu 100m půjdete silničkou vlevo a po pravé straně u prvního stavení najdete betlémy.

Autem od Mladé Boleslavi – první odbočkou na Bělou pod Bezdězem vpravo, sjedete mírné serpentýny. Za přejezdem se dáte vlevo a po 100m vpravo do kopce, na jehož vrcholku odbočíte vpravo (označení zákazu odbočení nad 3,5t). Na konci této ulice před špičkou lesa jsou betlémy.

Autem od České Lípy – první odbočkou na Bělou pod Bezdězem vlevo. Projedete celou Bělou, okolo náměstí bez odbočování stále rovně asi 4 km a před železničním přejezdem se dáte doprava, po 100m opět vpravo do kopce, na jehož vrcholku odbočíte vpravo (označení zákazu odbočení nad 3,5t). Na konci této ulice před špičkou lesa jsou betlémy.